A webáruházra köthető Mesterséges Intelligencia olyan eredményesen értékesít, amire ember nem képes!
Az ipari forradalom során a gőzgépek mindent megváltoztattak. Megváltoztatták a közlekedést (mozdony, hajó), az ipart (gőzgép), a kereskedelmet, de még a nők öltözködésére is hatással voltak (sokkal olcsóbb lett a ruha anyag).
Ezzel együtt szinte mindenhol tüntetések fajultak odáig, hogy szétzúzták a gépeket, mert mindenki azt hitte, hogy nem lesz munkája. Ma már tudjuk, hogy az emberre később is szükség volt és bár szakmák szűntek meg, vagy éppen alakultak át, de a világ egy élhetőbb hely lett. Ma ugyanilyen forradalom zajlik, csak nem ennyire nyilvánvaló.
A mesterséges intelligencia ma már az életünkhöz tartozik és az emberek egyik része tudomást sem vesz róla, csak egyszerűen használja és hagyja , hogy hatással legyen a mindennapjaira (Siri, Facebook, Google, Waze, Amazon), míg mások az eljövő armageddont vízionálják. Egy dologban azonban mindenki egyetért:
Ahol az M.I. megjelenik, ott az ember labdába sem tud rúgni az eredményességet illetően.
Cégvezetőként ennek legtöbb esetben az előnyét élvezzük, hiszen a Facebook-nak és a Google-nak csak meg kell mondanunk, hogy milyen látogatókat szeretnénk, és 1-2 óra múlva ott is vannak az oldalunkon. Ezen túl már arra is képesek, hogy olyan látogatókat hozzanak, akik sokkal nagyobb eséllyel fognak vásárolni. Erre egy ember soha nem lenne képes, erre csak az M.I. képes.
Ha olvasod ezeket a sorokat, akkor olyan cégvezető vagy, aki tanul, fejlődik, így biztos vagyok benne, hogy te sem zárod el magadtól az ilyen könnyen, ilyen gyorsan és ilyen olcsón megszerezhető, jó minőségű vevőket.
Gondold csak el! Mi lenne, ha holnaptól kezdve a cégedet csak úgy hirdethetnéd, ahogy 20 évvel ezelőtt lehetett, de a versenytársaid továbbra is használhatnának minden mai megoldást (Google, Facebook, stb.). Gondolom egyetértünk abban, hogy bele sem kezdenél a vállalkozásba, hiszen esélyed sem volna. Miért?
Mert az M.I. (amit használ a Facebook és a Google is) minden vállalkozó számára megkönnyítette a vevőszerzést és ezeknek tükrében már minden korábbi megoldás kőkorszakinak és értelmetlennek tűnik.
Viszont kb 10 éve történt valami… Megjelent egy új mesterséges intelligencia, amiről szinte senki nem tudott:
A webáruházon belül működő M.I..
Ennek a megoldásnak egyik úttörője az Amazon és mára már olyan nagyra nőttek, ami ép ésszel felfoghatatlan. Ma a világon 2 cég van, ami 1.000 milliárd dollár érték körül mozog. Az Apple és az Amazon. Az Amazon… Egy webáruház… Ami olyan webáruházként indult, mint bármelyik másik webáruház… De hogyan söpört el mindent és lett a világ egyik legértékesebb vállalata?
Az egyik kulcs a Mesterséges Intelligencia.
Ahol az Amazon megjelenik, ott akkora hátrányba kerülnek a konkurensek, mint amekkora hátrányba kerülnél ma, ha csak 20 évvel ezelőtti hirdetési megoldásokat alkalmazhatna a céged. Esélyed sincs…
Ha vásároltál már az Amazonról, akkor biztosan te is tapasztaltad, hogy “véletlenül” mindig akkor kapsz levelet, amikor számítógép előtt ülsz. “Véletlenül” mindig olyan ajánlatok vannak benne, aminek kapcsán már felmerült benned a gondolat, hogy esetleg meg fogod venni, de most pont van egy szuper ajánlatuk… Hát ezt nem fogom kihagyni… És egy-egy ilyen email után azt veszed észre, hogy hosszú percek óta böngészed az Amazon oldalát és a kosárban van már több termék is.
Véletlen volna? Dehogy…
A Mesterséges Intelligencia képes arra, hogy minden egyes érdeklődőt egyesével elemezzen és annyira személyre szabja a vele való kapcsolattartást, amire semmilyen más módon nincs lehetőség. Ennek pedig az a végeredménye, hogy vásárolsz. Vásárolsz gyakrabban és vásárolsz nagyobb értékben.
Mert a webáruházra köthető Mesterséges Intelligencia olyan eredményesen értékesít, amire ember nem képes!
7. éve fejlesztjük a saját Mesterséges Intelligencia rendszerünket. Jelenleg 100 webáruháznál is több használja ezt a megoldást és rendre kimagasló eredményeket érnek el, viszont felmerülhet egy kérdés:
Az extra eredmény honnan jön? Egyszerűen az M.I. rávesz embereket, hogy vásároljanak még akkor is, ha nem akarnak? Ilyen is van, de nem ez a jellemző.
Azok az emberek, akik az M.I. hatására vásárolnak, azok általában azt mondják, hogy így is, úgy is vásároltak volna, csak később, esetleg máshol, azaz az M.I. “csak” annyit tesz, hogy ráveszi a vevőt:
- nálunk vásároljon, ne máshol
- vásároljon hamarabb
- vásároljon többért
- vásároljon gyakrabban
- azt vegye meg, amit mi szeretnénk neki eladni.
Ha van webáruházad, akkor hamarosan fel kell tenned magadnak a kérdést:
Elsők között alkalmazom az M.I.-t és előzöm le a piacomat, vagy megelégszem a sereghajtó pozícióval?
Mert ahol az M.I. megjelenik, ott az ember labdába sem rúghat…
Jelenleg 100-nál is több magyarországi-, szlovák-, és román cég webáruháza használja az M.I.-t és érnek el kimagasló eredményeket.
Legyen tied a következő sikersztori és ne feledd:
Ha az M.I. nem hozza azokat a számokat, amiket ígérünk, akkor az egész ingyen volt, azaz SEMMIT nem kockáztatsz.
Az M.I.-ről bővebb tájékoztatást találsz a www.miclub.hu oldalon.