Élőben az Expo-ról: Így gondolkodnak a legvilágpiacképesebb webshopok

hot-seat

Javában zajlik az Ecommerce Expo a Lurdy Házban. Közel 2000 ember gyűlt össze Magyarország legnagyobb e-kereskedelmi rendezvényén, hogy elsőként értesüljön a hazai piac trendjeiről és a legnagyobb bejelentésekről. A legizgalmasabbakról élőben is beszámolunk – ez a cikk ezért jött létre.

Az idei rendezvény egyik újdonsága a Hot Seat, amely egy igazi pörgős, játékos, mégis tisztán szakmai programelem, ahol a döntéshozatal kerül a középpontba. Szerintünk az egyik legizgalmasabb ezek közül  az „Így gondolkodnak a legvilágpiacképesebb webshopok” című beszélgetés volt a mai napon, így erről hoztunk el egy rövid beszámolót.

A Hot Seat-et Paál Katalin vezette a Growww Digital-tól, beszélgetőtársai Szabó László (Ügyvezető partner – Growww Digital), Nagy Szabolcs (Marketing vezető – BiotechUSA), Monostori Csaba (Head of Customer Experience – Euronics), Fetter Ármin (Head of Marketing – Nutriversum), Peretsényi Dániel (Cégvezető – Greenman) és Diller Kevin (Alapító – Mobilfox) voltak.

Nézzük meg, hogy milyen választ adtak a részvevők az alábbi eldöntendő kérdésekre:

1.) A profitmaximalizálás stratégia jobb a piacépítésnél?

  • Nagy Szabolcs (BiotechUSA): NEM
  • Monostori Csaba (Euronics): IGEN
  • Fetter Ármin (Nutriversum): NEM
  • Peretsényi Dániel (Greenman): NEM
  • Diller Kevin (Mobilfox): NEM

A kérdésről a résztvevők is szavazhattak az Eventee alkalmazásban. Az eredmény: 22% IGEN, 78% NEM

2.) A külföldi piacotok/bevételetek nagyobb ütemben nőtt mint a hazai?

  • Nagy Szabolcs (BiotechUSA): IGEN
  • Monostori Csaba (Euronics): Bizonytalan, mert még az elején vannak a külföldi terjeszkedésnek.
  • Fetter Ármin (Nutriversum): IGEN
  • Peretsényi Dániel (Greenman): NEM
  • Diller Kevin (Mobilfox): IGEN

A résztvevők válaszainak eredménye: 53% IGEN, 47% NEM

3.) Az akciózás vagy az azonnali árbevétel fontosabb a márkaépítésnél?

  • Nagy Szabolcs (BiotechUSA): ÁRBEVÉTEL
  • Monostori Csaba (Euronics): ÁRBEVÉTEL
  • Fetter Ármin (Nutriversum): ÁRBEVÉTEL
  • Peretsényi Dániel (Greenman): AKCIÓZÁS
  • Diller Kevin (Mobilfox): ÁRBEVÉTEL

Erre a kérdésre a résztvevők 75%-a mondta azt, hogy az azonnali árbevétel, 25%-a pedig úgy gondolja, hogy az akciózás fontosabb a márkaépítésnél.

4.) Érdemes gondolkodni a közép- és kelet-európai régión kívül is?

  • Nagy Szabolcs (BiotechUSA): IGEN
  • Monostori Csaba (Euronics): IGEN
  • Fetter Ármin (Nutriversum): IGEN
  • Peretsényi Dániel (Greenman): IGEN
  • Diller Kevin (Mobilfox): IGEN

Az Eventee-ben leadott szavazatok alapján a részvevők válasza: 82% IGEN, 18% NEM