Javában zajlik az Ecommerce Expo a Lurdy Házban. Közel 2000 ember gyűlt össze Magyarország legnagyobb e-kereskedelmi rendezvényén, hogy elsőként értesüljön a hazai piac trendjeiről és a legnagyobb bejelentésekről. A legizgalmasabbakról élőben is beszámolunk – ez a cikk ezért jött létre.
Az idei rendezvény egyik újdonsága a Hot Seat, amely egy igazi pörgős, játékos, mégis tisztán szakmai programelem, ahol a döntéshozatal kerül a középpontba. Szerintünk az egyik legizgalmasabb ezek közül az „Így gondolkodnak a legvilágpiacképesebb webshopok” című beszélgetés volt a mai napon, így erről hoztunk el egy rövid beszámolót.
A Hot Seat-et Paál Katalin vezette a Growww Digital-tól, beszélgetőtársai Szabó László (Ügyvezető partner – Growww Digital), Nagy Szabolcs (Marketing vezető – BiotechUSA), Monostori Csaba (Head of Customer Experience – Euronics), Fetter Ármin (Head of Marketing – Nutriversum), Peretsényi Dániel (Cégvezető – Greenman) és Diller Kevin (Alapító – Mobilfox) voltak.
Nézzük meg, hogy milyen választ adtak a részvevők az alábbi eldöntendő kérdésekre:
1.) A profitmaximalizálás stratégia jobb a piacépítésnél?
- Nagy Szabolcs (BiotechUSA): NEM
- Monostori Csaba (Euronics): IGEN
- Fetter Ármin (Nutriversum): NEM
- Peretsényi Dániel (Greenman): NEM
- Diller Kevin (Mobilfox): NEM
A kérdésről a résztvevők is szavazhattak az Eventee alkalmazásban. Az eredmény: 22% IGEN, 78% NEM
2.) A külföldi piacotok/bevételetek nagyobb ütemben nőtt mint a hazai?
- Nagy Szabolcs (BiotechUSA): IGEN
- Monostori Csaba (Euronics): Bizonytalan, mert még az elején vannak a külföldi terjeszkedésnek.
- Fetter Ármin (Nutriversum): IGEN
- Peretsényi Dániel (Greenman): NEM
- Diller Kevin (Mobilfox): IGEN
A résztvevők válaszainak eredménye: 53% IGEN, 47% NEM
3.) Az akciózás vagy az azonnali árbevétel fontosabb a márkaépítésnél?
- Nagy Szabolcs (BiotechUSA): ÁRBEVÉTEL
- Monostori Csaba (Euronics): ÁRBEVÉTEL
- Fetter Ármin (Nutriversum): ÁRBEVÉTEL
- Peretsényi Dániel (Greenman): AKCIÓZÁS
- Diller Kevin (Mobilfox): ÁRBEVÉTEL
Erre a kérdésre a résztvevők 75%-a mondta azt, hogy az azonnali árbevétel, 25%-a pedig úgy gondolja, hogy az akciózás fontosabb a márkaépítésnél.
4.) Érdemes gondolkodni a közép- és kelet-európai régión kívül is?
- Nagy Szabolcs (BiotechUSA): IGEN
- Monostori Csaba (Euronics): IGEN
- Fetter Ármin (Nutriversum): IGEN
- Peretsényi Dániel (Greenman): IGEN
- Diller Kevin (Mobilfox): IGEN
Az Eventee-ben leadott szavazatok alapján a részvevők válasza: 82% IGEN, 18% NEM